Szanowni Państwo,
jeśli otrzymali Państwo od nas pisemną informację o możliwości dokonania transferu na platformę GS TFI24, prosimy kliknąć w poniższy przycisk i postępować zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się na ekranie.
Opcja dotyczy tylko klientów, którzy otrzymali od Towarzystwa pisemną informację o możliwości dokonania transferu na platformę GS TFI24
Gdy aktywują Państwo dostęp do naszego serwisu GS TFI24, utworzymy dla Państwa nowy numer uczestnika, na który przeniesiemy Państwa inwestycje, dla których dystrybutorem jest Towarzystwo.
Podczas rejestracji do GS TFI24 poprosimy, aby podali Państwo:
- aktualne dane osobowe i teleadresowe,
- informacje o beneficjencie rzeczywistym i czy zajmują Państwo eksponowane stanowisko polityczne,
- źródło pochodzenia inwestowanych środków, a w przypadku jeśli zajmują Państwo eksponowane stanowisko polityczne – również źródło pochodzenia majątku,
- numer rachunku bankowego, który będzie służył najpierw do weryfikacji Państwa tożsamości, a później do dokonywania odkupień z funduszy. Muszą być Państwo właścicielem albo współwłaścicielem tego rachunku,
- informacje na temat uposażonych. Ich danych nie przeniesiemy, będą musieli Państwo wpisać je na nowo. Jeśli do Państwa rejestrów byli wcześniej przypisani pełnomocnicy, to ich również nie przeniesiemy na nowy numer uczestnika.
Jak zweryfikujemy Państwa tożsamość
Aby dokończyć rejestrację i przenieść wszystkie Państwa inwestycje na GS TFI24, poprosimy, aby przelali Państwo 1 zł z rachunku, który Państwo wskazali, na numer rachunku, który wyślemy e-mailem.
W ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty zwrócimy ją na rachunek bankowy, z którego przyszedł przelew.
Jak logować się do serwisu
Po rejestracji wyślemy Państwu e-mail z nowym numerem uczestnika. Ten numer będzie Państwa loginem. Otrzymają też Państwo SMS z numerem PIN do pierwszego logowania. W trakcie pierwszego logowania ustanowią Państwo nowe hasło do serwisu. Oznacza to, że dotychczasowy numer uczestnika nie będzie już aktualny. Nowy numer uczestnika prosimy używać:
- podczas logowania się do serwisu transakcyjnego,
- do opisywania wpłat,
- podczas kontaktu z naszą infolinią.
Jak można się z nami skontaktować
Odpowiemy na Państwa pytania. Prosimy o kontakt:
mailowy – na adres e-mail: kontakt@nntfi.pl,
telefoniczny – (+48) 801 690 555 lub (+48) 22 541 75 11, od poniedziałku do piątku: 8:00 – 20:00, w soboty: 9:00 – 14:00 (koszt połączenia zgodny ze stawkami operatora).