Chcesz wprowadzić PPK w swojej firmie lub masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami:
Artur Pazderski
Dyrektor Wykonawczy
artur.pazderski@nntfi.pl
Czym są Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)?
Program budowania oszczędności
Pracownicze Plany Kapitałowe to program długoterminowego oszczędzania, współfinansowany przez pracownika, państwo i pracodawcę.
Obowiązkowy dla pracodawców
Pracodawca musi zapisać do programu wszystkich pracowników pomiędzy 18. a 55. rokiem życia, o ile nie złożyli oni rezygnacji z PPK.
Dobrowolny dla pracowników
Pracownik w każdej chwili może zrezygnować z uczestnictwa, jak również je wznowić.
Jak uruchomić PPK w firmie?
|
Zaufało nam już ponad 1500 pracodawców, |
Jesteśmy obecni w Polsce od ćwierć wieku. Mamy 20 lat doświadczenia w zarządaniu programami emerytalnymi |
Oferujemy narzędzia ułatwiające obsługę PPK w postaci platformy i aplikacji mobilnej |
Krok 2: Zawarcie umowy
Umowę o zarządzanie PPK zawrzesz w formie elektronicznej. To bardzo proste.
Gdy rejestrujesz umowę w imieniu pracodawcy jako pełnomocnik, przygotuj wcześniej pełnomocnictwo.
Krok 3: Obsługa PPK w firmie
Za pomocą serwisu PPK Online możesz:
Tutaj znajdziesz materiały do wdrożenia PPK w Twojej firmie - skorzystaj z nich!
Dokumenty i formularze do pobrania
Masz pytanie? Znajdziemy na nie odpowiedź!