Serwis transakcyjny GS TFI24
Pytania i odpowiedzi
Zaloguj się do serwisu. Następnie wejdź do ustawień swojego profilu, klikając w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu (w przypadku komputerów) lub w ikonę człowieka na dolnym pasku (w przypadku urządzeń mobilnych). Tam znajdziesz opcję „Zmień hasło”. Aby ustalić nowe hasło, musisz podać stare hasło.
Dostęp do serwisu dla danego numeru uczestnika zablokujemy po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu hasła. Aby odblokować dostęp, skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła”. Kliknij w przycisk, który znajduje się na głównej stronie serwisu transakcyjnego GS TFI24. W formularzu podaj swoje dane i kliknij „Dalej”. Po pomyślnej weryfikacji odblokujemy Ci dostęp do konta, a wiadomość z jednorazowym hasłem prześlemy SMS-em na numer podany przy rejestracji. Hasło zmień koniecznie po zalogowaniu do serwisu.
Musisz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 690 555. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–20:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00. Infolinia PPK dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Po pomyślnej weryfikacji odblokujemy Ci dostęp do konta, a wiadomość z jednorazowym hasłem prześlemy SMS-em na numer podany przy rejestracji. Hasło zmień koniecznie po zalogowaniu do serwisu.
Jeśli zadzwonisz na naszą infolinię, zostaniesz poproszony o podanie informacji, które umożliwiają weryfikację Twojej tożsamości. Pamiętaj jednak, że w innych sytuacjach Goldman Sachs TFI nigdy nie poprosi Cię o przesłanie lub ujawnienie jakąkolwiek drogą (pocztową, elektroniczną, itp.) Twoich danych, numeru uczestnika, hasła do logowania czy innych informacji.
Instytucja lub osoba, która prosi o takie informacje, robi to nielegalnie i nie jest powiązana z Goldman Sachs TFI. Jeśli otrzymasz taką wiadomości e-mail lub list, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu 801 690 555 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–20:00, w soboty w godz. 9:00–14:00, PPK od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00) lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie.Twój Numer Uczestnika i dostęp do serwisu GS TFI24 będzie aktywny przez cały czas kiedy będziesz posiadał chociaż jeden produkt z minimalną wpłatą. Jeżeli zdecydujesz się wycofać wszystkie swoje środki i na Twoim Numerze Uczestnika nie będzie żadnych produktów to rok od realizacji ostatniego zlecenia sprzedaży Twój Numer Uczestnika stanie się nieaktywny i aby uzyskać dostęp od serwisu potrzebna będzie ponowna rejestracja.
Po zalogowaniu się do serwisu GS TFI24 możesz edytować numer rachunku bankowego oraz hasło logowania. Pamiętaj, że na numer rachunku bankowego, podany w serwisie, będziemy przekazywać wszystkie środki z realizacji zleceń sprzedaży jednostek funduszy Goldman Sachs. Możesz również edytować takie dane jak nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, uposażonych oraz serię i numer dokumentu tożsamości.
Te wszystkie informacje możesz zmieniać w ustawieniach konta. Wystarczy, że klikniesz w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu, a następnie wejdziesz w zakładkę „Ustawienia profilu”. Tam możesz zarządzać urządzeniami, zmienić hasło lub wybrać, dla którego produktu chcesz zmienić informacje dodatkowe. W wersji mobilnej te same opcje znajdziesz, gdy klikniesz w ikonę człowieka na dolnym pasku, a następnie wybierzesz „Ustawienia”.
Zaloguj się do serwisu. Następnie wejdź do ustawień swojego profilu, klikając w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu (w przypadku komputerów) lub w ikonę człowieka na dolnym pasku (w przypadku urządzeń mobilnych). Wybierz produkt, dla którego chcesz zmienić numer rachunku i wejdź w sekcję „Rachunek bankowy”. Numer rachunku bankowego zostanie zmieniony, gdy za pomocą przelewu weryfikacyjnego potwierdzimy Twoją tożsamość oraz czy numer nowego rachunku, jest prawidłowy. Pamiętaj, że musisz być właścicielem lub współwłaścicielem wskazanego rachunku bankowego. Na nowy rachunek będziemy przekazywać wszystkie środki z realizacji zleceń sprzedaży jednostek funduszy z danego produktu.
Zaloguj się do serwisu. Następnie wejdź do ustawień swojego profilu, klikając w swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu ekranu (w przypadku komputerów) lub w ikonę człowieka na dolnym pasku (w przypadku urządzeń mobilnych). Wybierz produkt, dla którego chcesz zmienić numer telefonu i wejdź w sekcję „Dane kontaktowe”. Po kliknięciu „Edytuj” pojawi się możliwość wprowadzenia nowych danych. Aktualizacja będzie widoczna w ciągu dwóch dni roboczych.
Zmiana rachunku nie następuje natychmiast. Jeśli chcesz, żeby środki ze sprzedaży funduszy trafiły na zmieniony rachunek, złóż zlecenie sprzedaży nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym po dniu, w którym doszło do zmiany. Wcześniej sprawdź jeszcze w ustawieniach produktu, czy pojawił się już nowy numer rachunku.